Gå til innhold

Prog til og øke hastighet på CPU i windows

Slip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen slike? Jeg får nemlig ikke restartet pc'n på riktig måte etter og ha gjort dette i BIOS.. og da sliter jeg :/ Gjerne et prog for og øke hastighet på andre ting også, RAM f.eks :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke boota har du klokka for mye, da må du gå litt ned og prøve igjen til du finner det perfekte punktet. Du bør muligens jukke litt på minneinnstillingene også, er ikke sikkert at minnet henger med helt.

Skrevet
Clockgen funker.

Finnes et utall andre programmer også, men går ikke an å liste opp slikt når en ikke vet hva for et hovedkort du har. ;)

5317297[/snapback]

Prøvde ClockGen nå, men jeg får ingen endringer.. jeg setter opp hastigheten.. velger Set Values.. og joda, de står jo i det programmet.. men ikke noe andre plasser.. og etter reboot er alt som normalt igjen.. "XP 2800+" - Jeg har da 3000+

Skrevet

Joda, jeg vet at den skal være satt til 13 i Bios, men det går ikke. Jeg kan stille den opp til 12. Da funker det, da får jeg xp2800+ hastighet. Over det begynner den fra 800MHz igjen! Utrolig frustrerende. Har en mistanke om at HK eller CPU, eller begge delene har gått i graven :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...