xadox Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hei!! På flere nettsider når jeg trykker på en link f.eks. nederst på siden og går inn når jeg trykker tilbake knappen så er jeg ikke der jeg trykket på lingen men helt øverst på siden igjen... da må jeg "rulle" meg ned igjen for å fortsette... Jeg merker det på forumet her og på nettavisen.no fordi de to bruker jeg mest...
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvis du venter til siden er ferdig lastet inn, så skal du bli automatisk "rullet" ned til der du var sist.
xadox Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 den gjør ikke det... det står fullført...
trygveaa Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Har den rullet ned før når du har trykket tilbake, eller har den alltid vært sånn? Hvis den rullet ned før kan du prøve å reinstallere FF, hvis den alltid har vært sånn er antageligvis FF laget sånn og du kan leve med det eller bruke en annen nettleser, f.eks. Opera. Edit: Testet i FF og min kom også tilbake til toppen, du kan se om det finnes en plugin som fikser dette, eller som jeg sa bruke f.eks Opera. Endret 18. desember 2005 av trygveaa
xadox Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 joda det er det men jeg liker FF så my at det ikke er verdt å bytte til IE eller opera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå