Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sliter med å være active på DC++...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

JEg har den teite NGT Netopia 3351 routeren... Jeg åpnet port 9500 tcp og udp og skaffa meg no-ip.com konto og alt fungerte som det skulle til jeg satte opp ny router...

Jeg satte opp DL 624 router og nå vil den plutselig ikke være i active mode lengere... Jeg fulgte denne guiden og åpnet portene po routeren også uten hell.. http://www.portforward.com/english/routers...DI-624/DC++.htm

Men det er noe som er merkelig her... Når jeg åpner cmd og trykker ipconfig kommer det opp ipadresse 192.168.0.100 og ikke typiske 10.0.0.1 eller 2...

noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hvis du satte opp D-link routeren din mellom maskinen din og NGT routeren så er nok det grunnen. da må du forwarde portene først til D-link routeren og så til klientmaskinen din. To routere er ikke så lurt å ha hvis du absolutt ikke trenger det. Du bør heller bruke D-link routeren din som kun basestasjon.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Samme Netopia og samme Dlink. Jeg tok Tp kabelen fra netopiaen til LAN porten i Dlinken og disablet DHCP i dlinken og satt 10.0.0.X IP på dlinken.Ikke sett IPen på dlinken til 10.0.0.1 fordi den bruker netopiaen ! Da fungerer Dlinken som en vanlig switch med trådløs funksjon.Da slepper du og åpne porter i dlinken og bare i netopiaen.

Lykke til !

Skrevet
Problemet er at jeg trenger DHCP til CS på dreamboxen min...

5306561[/snapback]

Den første Routeren skal ta seg av DHCPen hvis du setter den andre til kun og være svitsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...