killertomato Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Må man ha SLI støtte på et hovedkort for å bruke ett skjermkort med SLI, eller gjelder det kun hvis man skal kjøre to kort.
Dappy Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Må man ha SLI støtte på et hovedkort for å bruke ett skjermkort med SLI, eller gjelder det kun hvis man skal kjøre to kort. 5300363[/snapback] Gjelder kun hvis man skal kjøre to ja. Som jeg har forstått det.
orjanos3.16 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Trenger ikke SLI støtte på hovedkortet for å bruke et av NVIDIA sine kort.
persistent Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Såvidt jeg vet, kun om du skal bruke to kort i SLI. Ett kort med mulighet for å kjøre SLI blir ikke "SLI alene.
nahojdat Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Går fint det.. Skjermkort er ikke SLI-skjermkort men sertifisert for SLI dvs de fungerer i et SLI oppsett men er selvsagt ikke et krav.
Jannis-15 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hva med skjermkort som har dobbel GPU (siste jeg så var dual 6600GT, men vet ikke om det er flere)? kan man utnytte SLI fungsjonen på disse kortene på et hvilket som helst HK med PCI-E? Jeg nntar det går siden det er software-styrt om man vil ha SLI på eller av, men greit å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå