Lightning Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hei jeg trenger noen gode sider for å laste ned spill og programmer til imate SP5...gjerne gratis. Det følger vist ikke med word og excel til mobilen så jeg lurer på hvor jeg også kan få tak i dette. Alle svar mottaes med takk Mvh Lightning
Aleksander9175 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 hmm, jeg hadde akkurat tenkt til å lage en egen tråd om akkurat dette men så så jeg den her. en ting jeg gjerne vil ha til min i-mate SP5 er en kalkulator som feks kan regne kvadratrot, sin, cos og tan. hadde vært fint om noen hadde visst om en side med nedlastbare programmer til windows mobile 5.0
Aleksander9175 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 ser ikke ut som om noen kommer til å svare nei
humancoreiii Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 gå på windows mobile hjemmesiden så finner du exel word pdf leser osv iallefall... lite wm 5 programmer ute ennå... jaja... får vente til jeg får noe til min QTEK 8310 kalkisen kan ordnes, men den er i jar format, hadde det før på men w800i, men husker ikke hvor jeg fikk det fra, google det
Lightning Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Fant et sted da...men er vanskelig å vite hvem som går med mobile 05 Link til siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå