Gå til innhold

Kabel - kople bærbar til tv?

krizzzy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg forstår er det S-Video-utgang på pcen. Da må du kjøpe en kabel med omformer til RCA(den runde gule kontakten på TVen) og eventuell videre til Scart om du ikke har RCA på TV. Ansette i butikker som Elkjøp og Expert skal vite dette. Vær forsiktig med å handle slike kabeler fra Clas Ohlson, siden noen kun støtter sort-hvitt.

Skrevet
Så vidt jeg forstår er det S-Video-utgang på pcen. Da må du kjøpe en kabel med omformer til RCA(den runde gule kontakten på TVen) og eventuell videre til Scart om du ikke har RCA på TV. Ansette i butikker som Elkjøp og Expert skal vite dette. Vær forsiktig med å handle slike kabeler fra Clas Ohlson, siden noen kun støtter sort-hvitt.

5298721[/snapback]

Hva er poenget med en omformer til RCA? For å gjøre bildekvaliteten dårligere? Enten kan du koble s-video kabelen rett in i tven(dersom den har s-video), eller ha en scart kontakt som du kan koble til s-video på :) . Jeg bruker kabel fra clas ohlson...

Skrevet
Denne skal vel funke fint

5298977[/snapback]

Den vil nok være god. Hva slags innganger har du på tven din?

Hva er poenget med en omformer til RCA? For å gjøre bildekvaliteten dårligere? Enten kan du koble s-video kabelen rett in i tven(dersom den har s-video), eller ha en scart kontakt som du kan koble til s-video på :) . Jeg bruker kabel fra clas ohlson...

5299241[/snapback]

Du har et poeng der. Kanskje det er en idé med en omformer som støtter både S-Video og RCA? (de finnes).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...