krizzzy Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Lurar på kva kabel eg treng for å kople bærbaren til tv'en? Har Acer TM 8104 viss det er behov for å vite det. Takk for alle svar
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Så vidt jeg forstår er det S-Video-utgang på pcen. Da må du kjøpe en kabel med omformer til RCA(den runde gule kontakten på TVen) og eventuell videre til Scart om du ikke har RCA på TV. Ansette i butikker som Elkjøp og Expert skal vite dette. Vær forsiktig med å handle slike kabeler fra Clas Ohlson, siden noen kun støtter sort-hvitt.
sablabra Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Så vidt jeg forstår er det S-Video-utgang på pcen. Da må du kjøpe en kabel med omformer til RCA(den runde gule kontakten på TVen) og eventuell videre til Scart om du ikke har RCA på TV. Ansette i butikker som Elkjøp og Expert skal vite dette. Vær forsiktig med å handle slike kabeler fra Clas Ohlson, siden noen kun støtter sort-hvitt. 5298721[/snapback] Hva er poenget med en omformer til RCA? For å gjøre bildekvaliteten dårligere? Enten kan du koble s-video kabelen rett in i tven(dersom den har s-video), eller ha en scart kontakt som du kan koble til s-video på . Jeg bruker kabel fra clas ohlson...
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Denne skal vel funke fint 5298977[/snapback] Den vil nok være god. Hva slags innganger har du på tven din? Hva er poenget med en omformer til RCA? For å gjøre bildekvaliteten dårligere? Enten kan du koble s-video kabelen rett in i tven(dersom den har s-video), eller ha en scart kontakt som du kan koble til s-video på . Jeg bruker kabel fra clas ohlson... 5299241[/snapback] Du har et poeng der. Kanskje det er en idé med en omformer som støtter både S-Video og RCA? (de finnes).
krizzzy Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Scart og så trur eg at eg har S-Video. Omformar er uansett ikkje vanskelig å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå