luminenz Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Har en bærbar pc fra HP. Har hatt den i rundt 2 år nå. I den siste månen har jeg hatt ett problem der strømmen dett ut, dtv at den ikke "forstår" att nettpluggen er plugget i pc'n. I starten så var det bare å ta ut batteriet og sette det inn igjenn. Men nå har det blitt verre og jeg må makke me å ta ut batteri, sette inn nettplugg opp til 20-30 min før den starter å fungere igjenn... Noen som har en løsning ? Edit : Sorry, dobbelposting... Slett dette inlegget Endret 14. desember 2005 av luminenz
TEE Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ta den med til butikken og si at du ønsker å reklamere. Det skal være null problem for å butikken å ta reklamasjonen direkte med HP. Eventuelt ringer du HP selv på 81562070 og tar det direkte der. Ha kvittering klar som du kan sende på fax eller som e-postvedlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå