Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC til en kamerat låser seg om han spiller på den


Anbefalte innlegg

Hei. En kamerat i Belgia ba meg finne et forum med kompetente mennesker (smisk smisk :p) som muligens kunne løse et problem han har med PCen. Han kan bruke alle programmer bortsett fra nye spill/spill generelt. Maskinen låser seg, lyden blir borte, og skjermen viser No Signal. Han dikterte følgende over MSN:

 

"Hi. I had a perfectly functional PC until I thought I might install a new driver for my ATI RADEON 9550, after countless messages from CS: Source to

update my driver. I was directed to ATI's homepage, where the only option appeared to be the ATI CATALYST CONTROL CENTER. I installed it, and now I can't

play any of my newer games (DOOM3,HL2,WoW) for more than a few minutes. I've reinstalled CATALYST CONTROL CENTER several times now; the first time the

games work perfectly, but after the second time I turn on my pc and run some games, the computer crashes. Screen turns blank with the message "NO SIGNAL"

and the sound disappears. ATI offers no help, so do you have any suggestions on what I can do?"

 

Håper det ikke engelsken er et problem, gadd bare ikke skrive alt på nytt.

 

PCen er kjøpt på Lefdal i sommer, og siden har bor i Belgia for tiden blir det litt slitsomt å be dem om hjelp.

 

Driver Packaging Version 8.201-051122a1-028472C-ATI

CATALYST® Version 05.12

Provider ATI Technologies Inc.

2D Driver Version 6.14.10.6587

2D Driver File Path System\CurrentControlSet\Control\Video\{EBDA2583-A834-46CA-9EB1-927EF8FFAEE7}\0000

Direct3D Version 6.14.10.0362

OpenGL Version 6.14.10.5523

CATALYST® Control Center Version 1.2.2153.2409

 

Prosessoren er en P4 3,0GHz, PCen har 1,5Gb DDR minne, og sikkert et ganske billig hovedkort..mer vet jeg ikke. Vet jeg bør legge med mer, men dette var alt jeg fikk gravd frem.

 

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...