Barkster Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 har installert BF2 med den nyeste patchen og når jeg går online så finner jeg bare 22 servere.Jeg lurer på om det er fler enn meg med samme problem og om det er en enkel måte å fikse dette på?
AtomSmurf Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 (endret) har installert BF2 med den nyeste patchen og når jeg går online så finner jeg bare 22 servere.Jeg lurer på om det er fler enn meg med samme problem og om det er en enkel måte å fikse dette på? 5286665[/snapback] Vi er ikke alene: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=45804 Jeg kjøpte SF i dag, installerte, fikk opp 13 servere og tenkte fan. Så leste jeg om flere på battlefield.no som sleit med og koble seg opp. Bra det er aktivitet på slike forum, at man ser det er et globalt fenoment, og ikke sin egen maskin det er no gali med. Det var like før jeg reinstallerte/reformaterte her hjemme. Stig, Endret 12. desember 2005 av AtomSmurf
Barkster Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Må være noe galt ett sted for før jeg formaterte pc'n så hadde jeg battlefield med nyeste patchen og special forces innstalert og da var det godt over 5000 servere på lista dog både special foces og vanelige servere.Rare greier Si gjerne ifra om du finner ut av problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå