m-momr Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 hei jeg skulle gjerne ha et script som gjør dette: rcon_password passord rcon mp_freezetime 0 rcon pausable 0 bar prøv og putte dette inn i notepad og lagret det som en .cfg fil og luncha det ifra cs console, men det funker ikke, det kommer ikke noe opp. hva kan være feil?
-Raistlin- Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 prøve å putte det i config.cfg eller listen/dedicated- server.cfg?
m-momr Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 har ikke tilgang til server.cfg fila, og jeg må jo execute den etter at jeg har connected to servern
xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Vet ikke om dette funker men. - Lag en ny fil. "Server.cfg". - Lim inn alle instillinger. Alt som er "nytt". - Så, når du skal aktivere scriptet, åpne konsollen og skriv "exec Server.cfg." Tror det funker. Bare....tror det.
m-momr Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 jeg har ikke tilgang på server fila, og vis jeg legger deg til på min egen pc i server.cfg og executer den så funker det heller ikke.
Matias Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Bind "knapp" "rcon_password passord; rcon mp_freezetime 0; rcon pausable 0"
m-momr Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 det er jo også en super idê, mye lettere enn å lage cfg fil prøver det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå