eladmir Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 (endret) tenkte kjøpe meg et nytt hovedkort. og har tenkt lenge og vel på dette. først hadde jeg lyst til å kjøpe asus a8n premium. men er litt usikker . ønsker et hvodkort som kan holde lenge og som jeg slipper bytte ut hver gang jeg oppgraderer d et. har sett endel på dfi lanparty kort. og tenkte litt på de her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23944 det er noe dyrer en de andre. men om det gir meg gode muligheter for å slippe å bytte hovedkort i nærmeste fremtid selvom jeg skulle finne på å skaffe større cpu eller nytt skjermkort og kanskje også gir meg mulighet til å klokke pcen tar jeg gjerne noe sånt. noen forslag? burde kanskje legge på at jeg har tenkt til å ha et geforce 7800 gt kort i og en amd 3500 - 4000 cpu i veit ikke hvor mye det har å si.. også skal jeg har 2gbyte ram. Endret 12. desember 2005 av eladmir
Bolson Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Du må mest sannsynlig skifte HK neste gang uansett hva du velger. I og med at neste generasjon AMD kommer på ny sokkel (M2). Fordel med ASUS A8N-SLI PREMIUM, er passiv kjøling av chipsett (less noice). Ellers har jeg forståelsen av at DFI er bedre å klokke dersom det er målet. Begge håndterer samme mengde minne og de samme CPU-er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå