Gå til innhold

World of Warcraft - "A Year in Review"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

First Holy Paladin vs Holy Paladin duel completes from start to finish, which lasted for 3 days. Players on the server remarked that it doesn't count, seeing how both players just auto-attacked with heal scripts while they went AFK and played Battlefield 2. Blizzard reminds players that walking away from their computers, for any reason, violates intended game mechanics.

 

xD

Lenke til kommentar

Haha bra saker det der. Likte spesielt:

 

April 15, 2005: "l33tspeak" communication between enemy factions disabled once and for all, much to the dismay of d00ds everywhere, who now have no way of informing their opponents how good their mothers are in bed. Underground inter-faction peace movement encounters a crushing setback when the next meeting degenerates into a series of spits, waves, and dancing.

 

:!:

Lenke til kommentar
hehehe, likte den der^^

5275086[/snapback]

 

Morsomt fordi det er sant :)

 

Er du settler du og ja?fikk du key eller har du kjøpt preorder?

5275246[/snapback]

 

Du har og key? kult:)

Var kjempeheldig og fikk meg en av de gratis-nøkklene:) Ble forbøuset da jeg fikk vite at alle ble revet vekk på 80s :S

 

Gleder meg til vi får prøve det. Har sagt takk og farvell til wow nå. DnL virker, for meg, mye bedre enn wow siden man ikke er så "fastlåst" (med tanke på end-game,større verden, proffesions og den sosiale delen av spillet)

Litt synd at f.eks for å få tilgang til Cavern of time så må ta en boss BWL : \ ikke alle spillere som har tilgang til dette, og derfor ikke får utforske den mest instressange instancen som kommer imo : \

 

Til andre her på forumet som ser seg rundt etter en ny mmo så anbefaler jeg å ta en titt på Dark and Light. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...