Winters Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hei! Jeg driver på å prøver å innstallere BF2:SF, og etter jeg har tatt serial koden og tatt godtatt betingelsene, så hopper den rett til hvor jeg vil installere spillet, jeg får ikke browse til den mappen jeg vil ha spillet i, det kommer i ett utvalg fra Windows hardisken min så jeg ikke vill ha det på, hvordan får jeg det til å gå over til der jeg vil ha spillet? Mvh, Eirik!
Lasse 90 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Tillegspakker legger seg alltid på det stedet orginalspillet ligger. I dette tilfellet legger den seg i battlfield2\mods\ tror jeg. Så hvis du skal ha det på et annet sted må du også installere bf2 der. Edit: POST NR. 200! Endret 9. desember 2005 av BigFatty
Winters Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Men eg har installert BF2 ett helt annet sted enn der valgene popper opp
Lasse 90 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Du har ikke flyttet på spillet uten å avinstallere det heller? Isåfall tror datan at spillet er installert på den gamle plassen siden det står i registret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå