AtomSmurf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har noen opplevd dette problemet? Reinstallerte maskinen. Installerte BF2 + siste patch. BF2 funket, alt bare velstand. Så installerer jeg to nye brukerkontoer i WinXP. En til dama og en til meg. Skal starte opp BF2 i dag. Kommer så langt som til serverlista. Så får jeg "invalid cdkey" Ser på EA. com at "Sometimes a conflict in the updated files can prevent the game from properly identifying your CD-key. Usually, refreshing your CD-key will resolve the issue. " Jeg gjør som de sier, går inn i regedit og 'refresher' registeret. Men feilen er der fortsatt. Sukk. Noen som har vært borti dette? PS. Dette er bare en av mange feil/bugs/treigheter i BF2 som gjør at det er 'ork' og starte spillet. Det tar allerede for lang tid av mitt liv og koble seg opp mot en server, og nå dette Jeg har orginalspillet, ikke noe pirat greier. Stig,
w00tson Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 dette er et vanlig problem ja, særlig om du begynner å rote med brukerkontoene i windows. ca her: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Support" vil du finne et program som heter Battlefield 2_code.exe. Se om det kan hjelpe deg.
AtomSmurf Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 dette er et vanlig problem ja, særlig om du begynner å rote med brukerkontoene i windows. ca her: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Support" vil du finne et program som heter Battlefield 2_code.exe. Se om det kan hjelpe deg. 5273565[/snapback] Nope. Funket ikke. Ohwell. SF skal innkjøpes i morra, så da installerer jeg hele skiten på nytt. Uansett, takk for hjelpa! Stig,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå