Panodil Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Fikk en mail for et par ukers tid siden fra ngt der de skrøt av ekstrem hastighetsøkning. Fra 2500 kbps --> 3500 kbps er jo litt så jeg ble selvsagt glad for det. Gikk inn på hjemmesiden deres og leste at de går over til å benytte nettohastighet. Stod videre at de ville klare å levere maks hastighets til de fleste kunder. Omtrent på samme tid oppdaget jeg at jeg bare får litt over 2000 kbps på dagtid(har fått 2600 kbps før). På kvelden får jeg normal hastighet. Bor sånn ca. på Skøyen(midt mellom Oslo sentrum og Lysaker). Er det flere som opplever dette? Er nettohastighet en unnskyldning for overbelastede linjer? ..er litt spent på hvilket hastighet jeg får når de skrur opp innen utgangen av januar 2006.
pine Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Velkommen til bredbåndsverden. Forventer mange sånne poster i nærmeste fremtid Ikke bare fra NGT kunder.
Ozelot Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Velkommen til bredbåndsverden. Forventer mange sånne poster i nærmeste fremtid Ikke bare fra NGT kunder. 5272304[/snapback] Telenor er en av de som har byttet over til å vise nettohastighet når de annonser hvilke linjer de kan levere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå