Daffa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hei! Tenkte jeg skulle spille litt cs igjen, og startet opp, men jeg sliter med fps på alle map. Har restartet maskinen, å skrudd av alle "Cpu krevende programmer", men samme "dårlige fpsn". Sliter på de fleste mappene med å klare 100Fps, ligger ca på 70-80 i gjennomsnitt. Sitter med en amd64 3000+Venice, overklokket til 2.4Ghz nå, 1024Mb ram og 6800GT. Så skal jo klare 100Fps så å si konstant skal jeg ikke? Har hørt fra flere kompisser at SP2 gir deg "mindre fps i cs", stemmer dette?
Pantera Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er nok bare tull. Har hatt SP2 innstallert helt siden jeg begynte å spille CS, og har alltid hatt 100. Men nå har jeg alltid hat den security-saken i SP2 avslått...kan jo hende at den driver å kødder med fps'en din. Prøv ihvertfall og slå den av, og se om det funker. Prøvd å reinstallere Steam (og alle spillene)? Bruker du noen modda skins (våpen/models)? mvh Pantera
Daffa Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Har skrudd av security greia, å har netopp formatert hele harddisken, lurer på om jeg må prøve en annen driver versjon til grafikk kortet. Nyeste nvidia driver er vel ikke det beste?
argomara Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Du kan jo prøve en driver fra Omegadrivers.net Her henter jeg drivere til mitt skjermkort.
Pantera Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 CS skal kjøre fint selv med gamle skjermdrivere, men det skader jo ikke å oppgradere uansett. mvh Pantera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå