Gå til innhold

2 sek (Dritt) nå er jeg lei


Mumiene

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare spørre her før jeg kjøper ny ram

 

Jeg har i dag 512MB DDR RAM det vil si 2X 256 og det så er problemet er at når jeg skal klikke tilbake på windows winduet så reagerer alt men det tar ca 2sek får det går tilbake og dette er ikke på internett men på for eks min datamaskin

 

Jeg kunne nok sikkert skrevet mye mer men jeg prøver dette nå

 

Kan det være ramen så er blitt treg (Ramen er ikke mer en max 1 år )eller noe annet dere kan tenke dere

 

PS JEG HAR REINSTALERT MASSE OG DET HJELPER IKKE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer dette når du trykker "tilbake" når du er i katalogstrukturen i windows? Hvis det er det så kan det være disken din som er treig... Har du mye på den? Prøv en defragmentering.

Ellers.. Har du mye programmer oppe? Antivirus? (Noen antivirusprogrammer (alle nye?) scanner filene før du åpner dem, det kan være noe sånnt som skjer, prøv å skru det av mens du prøver.)

Rammen er nok ikke blitt "sein", det kan være at den er blitt ødelagt, men det virker mer tvilsomt... Ville prøvd en defragmentering (Når du reinstallerte, du formaterte disken først regner jeg med? Hvis ja, så er det viktigste å defragmentere eventuellt andre partisjoner du har.)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-03 13:14, Lynx skrev:

Skjer dette når du trykker "tilbake" når du er i katalogstrukturen i windows? Hvis det er det så kan det være disken din som er treig... Har du mye på den? Prøv en defragmentering.

Ellers.. Har du mye programmer oppe? Antivirus? (Noen antivirusprogrammer (alle nye?) scanner filene før du åpner dem, det kan være noe sånnt som skjer, prøv å skru det av mens du prøver.)

Rammen er nok ikke blitt "sein", det kan være at den er blitt ødelagt, men det virker mer tvilsomt... Ville prøvd en defragmentering (Når du reinstallerte, du formaterte disken først regner jeg med? Hvis ja, så er det viktigste å defragmentere eventuellt andre partisjoner du har.)


Disken er 1 uke gammel http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl av denne typen så det er nok ikke disken og ja jeg formaterer disken når jeg reinstalerer og dette hender når jeg skal for eks tilbake fra D disken og til min datamaskin PS ramen er ikke helt like men det skulle gå sa de på komplett du så hvilken jeg hadde fra før

 

Takker ellers for innlegget

 

 

Hilsen

 

Mumiene

Lenke til kommentar

Når begynnte dette problemet? Hvis det begynnte etter at du fikk ny disk (du skreiv at den var 1 uke gammel) så er det nok diskens feil, ikke rammen...

Er begge rambrikkene dine "gamle", eller har du kjøpt en ny der også? Hvis du har det, prøv å ta ut den nye og se om du får samme problemet da...

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-09-03 13:48, Lynx skrev:

Når begynnte dette problemet? Hvis det begynnte etter at du fikk ny disk (du skreiv at den var 1 uke gammel) så er det nok diskens feil, ikke rammen...

Er begge rambrikkene dine "gamle", eller har du kjøpt en ny der også? Hvis du har det, prøv å ta ut den nye og se om du får samme problemet da...



Jeg hadde samme problem før jeg byttet disk og ramen er ikke mer enn max 5mdn gammel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...