Gå til innhold

Noen spm angående å låne cs 1.6 server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

jeg har aldri leid en server før så da har jeg noen spm:

-når jeg har da leid en server, må jeg hele tiden være innpå den serveren på cs?

kan jeg ikke være på andre baner på andre servere?

-Ventrilo er en gamespeak program riktig? trenger jeg å låne en sånn ventrilo server?

-Hvilken side anbefaler dere meg å låne fra? jeg tenker på privat server, når jeg er på lan med klanen min

jeg har sett litt på www.gameserver.no og den ser jo grei ut, har jo sms utleie også. som jeg syns frister mest. eller har dere noen bedre forslag?

det var alt for nå, kommer sikkert på flere etterhvert :)

vet dette er skikkelige n00b qustions. men jeg har rett og slett ikke peiling på sånt :blush:

EDIT: kom på et spm til: hva er forskjellen på CS: MP+ server og CS: Xeon server? hvem er best?

Endret av alex91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er ikke så vanskelig å lese på sidens FAQ eller hva det står under de forkjellige serverene man kan velge.

sms-server er ment litt mer for en random mix som vil spille. Ikke for en aktiv klan.

Skrevet (endret)
Hei!

jeg har aldri leid en server før så da har jeg noen spm:

-når jeg har da leid en server, må jeg hele tiden være innpå den serveren på cs?

-Ventrilo er en gamespeak program riktig?  trenger jeg å låne en sånn ventrilo server?

-Hvilken side anbefaler dere meg å låne fra?  jeg tenker på privat server, når jeg er på lan med klanen min

jeg har sett litt på www.gameserver.no og den ser jo grei ut, har jo sms utleie også. som jeg syns frister mest. eller har dere noen bedre forslag?

det var alt for nå, kommer sikkert på flere etterhvert :)

vet dette er skikkelige n00b qustions. men jeg har rett og slett ikke peiling på sånt  :blush:

EDIT: kom på et spm til: hva er forskjellen på CS: MP+ server og CS: Xeon server?  hvem er best?

5270140[/snapback]

Ser at du ikke er så erfaren, så skal prøve å hjelpe deg litt :)

når jeg har da leid en server, må jeg hele tiden være innpå den serveren på cs?

Du kan både være på andre servere, og bytte maps(baner) på serveren din.

Ventrilo er en gamespeak program riktig?  trenger jeg å låne en sånn ventrilo server?

Nei, du trenger ikke å låne en Ventrilo server, dette bestemmer du selv. Hvis du skal spille aktivt i clan osv. så er det viktig med VT-Server for å kunne kommunisere i matcher.

kom på et spm til: hva er forskjellen på CS: MP+ server og CS: Xeon server?  hvem er best?

Xeon er bedre enn MP+, og har bedre hardware enn MP+. Vet ikke hvor mye dette merkes, men det kan f.eks. være at det blir bedre hitboxes og mindre "lagg" da.

Edit: Anbefaler at du ser på dette

Endret av -Mithrandir-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...