Gå til innhold

Kazaa-Lite


Starion

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Kazaa-lite som nedlastingsprogram, men etter jeg har mont. to nye harddisker og lagt inn alt av programvarer inn på nytt har jeg blitt plaget med dette programmet!

Hver gang jeg har Utforsker oppe og Kazaaen oppe, går det en liten stund så får jeg beskjed at en feil er skjedd og Kazaa-lite må lukkes! Litt Irriterende i lengden, spesielt når man bruker Utforskeren til så og si alt, så den må jo være oppe.

Det virker som at det "koliderer" med explorer.exe, og det jeg lurer på er om noen andre har hatt dette problemet og om det finnes noen som har løsning på dette. Jeg kjører XP Pro Norsk.

Evnt. om det finnes noen andre Program som kan brukes til nedlastning som er like bra?? har hørt om DC++ ol. program, og prøvd disse, men synes de var litt vanskelig å bruke.

 

På forhånd Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler ikke Kazaa i det hele tatt. Den drar med seg spyware som legger seg i systemet ditt. I tillegg til å overvåke systemet ditt, henter den en haug med reklame til deg.

 

Hvis du ikke vil gi slipp på Kazaa kan du eventuelt spywarefilene fjernes ved bruk av "Ad-aware" (Disse og flere spywareremovers kan lastes ned fra http://www.download.com. Selv har jeg bare denne). Bare pass på at du ikke fjerner systemfiler:-)

 

Allikevel vil jeg anbefale DC.

 

Håper dette hjalp deg litt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-03 17:00, Koma skrev:

Jeg anbefaler ikke Kazaa i det hele tatt. Den drar med seg spyware som legger seg i systemet ditt. I tillegg til å overvåke systemet ditt, henter den en haug med reklame til deg.


Hvis du ikke vil gi slipp på Kazaa kan du eventuelt spywarefilene fjernes ved bruk av "Ad-aware" (Disse og flere spywareremovers kan lastes ned fra
. Selv har jeg bare denne). Bare pass på at du ikke fjerner systemfiler:-)


Allikevel vil jeg anbefale DC.


Håper dette hjalp deg litt.





 

Kazaa Lite er liksom en Kazaa uten spyware (i teorien). Bare for Å markere...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-03 17:00, Koma skrev:

Jeg anbefaler ikke Kazaa i det hele tatt. Den drar med seg spyware som legger seg i systemet ditt. I tillegg til å overvåke systemet ditt, henter den en haug med reklame til deg.


Hvis du ikke vil gi slipp på Kazaa kan du eventuelt spywarefilene fjernes ved bruk av "Ad-aware" (Disse og flere spywareremovers kan lastes ned fra
. Selv har jeg bare denne). Bare pass på at du ikke fjerner systemfiler:-)


Allikevel vil jeg anbefale DC.


Håper dette hjalp deg litt.





 

det er jo nettop derfor vi bruker kazaa LITE.. dette er en, om du vil, "hacka" versjon som er strippet for spyware og adware.

Lenke til kommentar

Ble lei av at kazaa-lite slo seg av hele tiden, så jeg reinnstallerte hele XP. Men denne gang la jeg inn en annen versjon av XP, og nå ser alt ut til å fungere!

Og til den lille debatten dere har på gang her, Kazaa-lite ble valgt på grunn av at den er strippet for spyware. Men den er jo ikke helt perfekt enda, den driver iallefall å lurer opp sider med reklame i ny og ne, men det er noe jeg kan leve med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...