assassin Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg holder på å registrere meg til wow og kommer fram til når jeg skal skrive inn nummeret på kredittkortet mitt, jeg har visa electron men har ikke peiling hvilket nummer jeg skal skrive, har skrevet litt av hvert flere ganger ...... hjelp plz!
Xeenon_ Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Du kan ikke regge deg med Electron, dessverre. Du må nok skaffe deg et gamecard eller "låne" foreldrene dines visa. =)
assassin Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 (endret) noooooooooo! eller jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner.......... Endret 8. desember 2005 av assassin
JV Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 (endret) noooooooooo! da får jeg nokk aldri spilt det 5268078[/snapback] Hvorfor ikke? Du kan jo kjøpe gamecard på din lokale spillbutikk. Prisen er jeg ikke helt sikker på... men tror ikke det er noe særlig dyrere enn å bruke visa edit: der http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...WARCRAFT%20CARD Endret 8. desember 2005 av JV
assassin Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 men jeg har jo 10 dagers trial, jeg skulle ikke ha trengt noe sånt
JV Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 men jeg har jo 10 dagers trial, jeg skulle ikke ha trengt noe sånt 5268089[/snapback] det er nok bare sånn..
assassin Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 irriterende, det er det det er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå