Gå til innhold

Kjøpe kamera nå eller vente til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter å postet dette spørsmålet uten den helt store responsen ( :whistle: ) har jeg nå bestemt meg for å gå for Sony DCR-HC90E.

Blitt fortalt at det kan være lurt og vente til januar med å handle for da "raser" prisene nedover grunnet nye modelle etc..

Noe i det eller er det bare å hive seg i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok.

Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris.

Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris.

Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner......

Lykke til!

Skrevet

Prisene raser ned hele tiden, men gode video- og stillbildekamera har vært på markedet i flere år.

De som produserer kamera sørger hele tiden for å holde sirkuset igang så vi forbrukere stadig kjøper nye og "bedre" kamera....

Kjenner du noen som bare har hatt/har ett kamera?

Skrevet
Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok.

Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris.

Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris.

Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner......

Lykke til!

5263303[/snapback]

Takker for svar! Begynner å klø bra i fingrene nå så jeg tror nesten jeg må slå til nå, med mindre det er andre her som mener noe annet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...