Breiker Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Heisann folkens. Siden jeg driver og flytter trenger jeg en ny router og trenger litt hjelp med å plukke ut en. Har noen kriterier hvis jeg får kalle det det: - helst 802.11g - WEP & WPA - Helst Gbit LAN - 100mbit WAN utgang - Printserver USB og Printport - Stabil - God rekkevidde - Enkel å sette opp, mao oversiktlig menyer osv - Gode logg muligheter. - VPN server ( dette er ikke et must ) Så kommer det store. Skal kanskje dele inett med naboen. Han bruker kun nettet til å lese mail og nettaviser. Han har router fra før av men jeg vil da ha mulighet med denne routern å koble meg på den via min router. Slik at min router fungerer som et AP.. Noen som har en å anbefale? Pris <2000kr, helst <1500kr Endret 5. desember 2005 av Breiker
brusboks Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Har selv ASUS WL500G Deluxe - helst 802.11g - har 802.11g- WEP & WPA - Begge deler - Helst Gbit LAN - Nope, beklageligvis - 100mbit WAN utgang - Mener at den har det - Printserver USB og Printport - USB Printserver, 2 USB 2.0-porter, kan brukes som printserver, stp-server eller web-cam. - Stabil - Har fungert glimrende siden jeg fikk den, uten problemer. - God rekkevidde - har ikke sjekket rekkevidden. - Enkel å sette opp, mao oversiktlig menyer osv - Jeg hadde ikke problemer med å sette den opp, etter kun å ha satt opp en D-Link DI624+ som er VELDIG enkel - Gode logg muligheter. - Viser logg for det meste - VPN server ( dette er ikke et must ) - Er ikke sikker men tror den har det også. Test av ASUS WL-500G Deluxe Prisguide Det virker som at det er noe feil med prisguiden. Jeg betalte 1244,- for min for 2-3mnd. siden (på Datakjeden i Stavanger)
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 har sett litt på den der. får ta en titt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå