Gå til innhold

360: PC-LCD skjerm + xbox spill går ikke?


Bansh

Anbefalte innlegg

Jeg kobla 360'n på pc skjermen med 360 VGA kabel og det fungerte helt fint med PGR3, men når jeg starter xbox spill(HALO, LOTR: ROTK), så får jeg meldingen: Change you'r display settings. Alt jeg kan gjøre der er å bytte på oppløsning og velge normal eller widescreen. Har prøvd alt, men det går ikke.

 

Er det noen som vet en løsning på det problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja skal prøve det.

 

Men emulatoren som følger med støtter Halo og Halo2? Jeg prøvde halo, men det gikk ikke.

 

Edit: Den siden du linket til sier at jeg kan også oppdatere emulatoren via Live. Jeg har også satt opp Live og lastet ned noen oppdateringer. Dette var før jeg prøvde Halo og rotk.

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Edit: Den siden du linket til sier at jeg kan også oppdatere emulatoren via Live. Jeg har også satt opp Live og lastet ned noen oppdateringer. Dette var før jeg prøvde Halo og rotk.

5251641[/snapback]

 

Jeg kjørte også oppdaterting via Live, men dette oppdaterte bare dashboardet og jeg fikk ikke den nye emulatoren. Prøvde med DoA3 etter denne oppdateringen og da virket det ikke. Det var først etter at jeg oppdaterte via CD at jeg fikk spillet til å funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...