alvejenta Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det som skjer etter en stund er at linja faller ut. og jeg ikke kommer meg på nett. Har trådløst nettverk- Linje; 750/150. Må da dra ut nettverksmottakeren i PCen og sette den inn igjen, så den søker etter nettverket på nytt. Dette begynte å skje etter at jeg begynte å bruke Azureus. (1 dag). Overbelaster azureus linjen?? hva er det som er galt?
RattleBattle Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Gå til tools - options, så kan du begrense opp- og nedlasting.
alvejenta Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Gå til tools - options, så kan du begrense opp- og nedlasting. 5249491[/snapback] Har gjort det. min tot. nedl. er på 93 kb/s har satt den til å laste max 55kb/s, men det samme prblemet oppstår? Plutselig faller nedl. til 0 og jeg må dra ut trådløs mottakeren, sette den inn igjen også kan jeg fortsette?? Trenger litt hjelp?
oysfaerg Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Når det gjelder trådløse linjer som faller ut, så skyldes dette Microsofts styring av WLAN. Du burde bruke det programmet som fulgte med den trådløse enheten din til å styre WLAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå