Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med jensen scandinavia!


Anbefalte innlegg

Har nettopp satt opp ett trådløst nettverk (for første gang) til nå med kun en PC.

 

Routern jeg bruker er en Jensen Scandinavia 2 med ett Jensen USB nettverkskort.

 

Mener å ha satt opp alt riktig , men jeg sliter med at jeg ofte mister kontakten med routeren , når det først funker så er det bare for en liten stund , for ofte får jeg melding om at "siden ikke kan vises"(selvom det er kontakt , og signalstyreken er meget bra) , det ser ut til at routeren ofte ikke klarer å hente nettverksadresse.....står i hvertfall noe om det!

 

Jeg er ikke så god på trådløst nettverk at det gjør noe , så derfor lurer jeg på om det er vanlig med problemer på dette Jensen utstyrert , eller at jeg kan ha gjort noe feil!

 

Jeg har ADSL fra Bluecom hvis det har noe betydning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp satt opp ett trådløst nettverk (for første gang) til nå med kun en PC.

 

Routern jeg bruker er en Jensen Scandinavia 2 med ett Jensen USB nettverkskort.

 

Mener å ha satt opp alt riktig , men jeg sliter med at jeg ofte mister kontakten med routeren , når det først funker så er det bare for en liten stund , for ofte får jeg melding om at "siden ikke kan vises"(selvom det er kontakt , og signalstyreken er meget bra) , det ser ut til at routeren ofte ikke klarer å hente nettverksadresse.....står i hvertfall noe om det!

 

Jeg er ikke så god på trådløst nettverk at det gjør noe , så derfor lurer jeg på om det er vanlig med problemer på dette Jensen utstyrert , eller at jeg kan ha gjort noe feil!

 

Jeg har ADSL fra Bluecom hvis det har noe betydning!

5249330[/snapback]

 

 

Jeg har en Jensen Scandinavia Wireless High Speed Router 2 og jeg har slete med det problemet før. Den hadde signaler til routeren men den klarte ikke hente nettverksadresse, det pleide å skje 1 eller 2 ganger i uka å jeg irriterte meg over det.

Nå så har jeg ikke det problemet så ofte lenger, å når det skjer så går jeg bare til routeren å tar ut strømkabelen og setter den inn igjen etter ca. 10 sek. så funker det bra igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...