Kanetheheatsink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Heisann! Har begynt en rogue og lurer på hvordan jeg skal lære å bruke poison Det er ingen i guildet som kan svare meg, og prøvde thottbot. Setter pris på om noen kunne linket til questet om det er på en side Mvh. Lasse
Cannabiskopen Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Dette queste starter i SI:7 I Stormwind av en kis i andre etasje. Dette får du i lvl 20. Hvis jeg ikke husker feil så er alt du trenger å gjøre å pickpocket en lvl 24 kis som går rundt det tårnet helt sør vest i Westfall. Nå får du også thistle tea tror jeg.
cheeplix Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvis det er det questet BadBeer snakker om: Du må pickpockete en lvl 24 i Westfall. Du får så en nøkkel som hører til en kiste i tårnet. Denne er bevoktet av en høy lvl mob. Anbefaler å sappe han og ta innholdet i kisten. Det stemmer at du får thistle tea.
FOOrK Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=2360
p0zz Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Info om du er horde eller alliance er alltid fint. Morsomt når folk mener det er gitt at du er alliance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå