Gå til innhold

Trenger hjelp av sterkstrøms erfaren for PSU

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg fikk for litt siden tak i en Technology dynamics NTDM-24-42 1000W 24V PSU for en billig penge.Produkside her

Desverre så løsnet en slags spole delvis under transport, og jeg får ikke noe reaksjon på den nå. (den ble testet før den ble sendt).

Jeg trenger assistanse fra en som har peil på sterk-strøm, og som har litt tid til å se på denne enheten. Modellen er av rimelig enkel konstruksjon og beregnet for industri-bruk, og dermed meget mottagelig for "mekking" for en som har peil og utstyr til sånt.

Jeg tilbyr selvfølgleig tilkjøring og henting til bolig eller arbeidsplass innen Bergen og omegn, samt en liten kompensasjon (deler, penger, returtjeneste f.eks.) av ett eller annet slag dersom vi klarer å få liv i PSU'en.

Enheten var ment til bruk i diverse testoppsett i forhold til aktiv kjøling med peltier-element osv. som skulle ende opp som worklogger her på hardware.no . Jeg håper derfor noen her i communityet vil gi en hjelpende hånd til en stakker som aldri valge seg inn på elektro-linjen ;)

Ta gjerne kontakt via forum PM så kan vi snakkes videre :)

EDIT: super-høyoppløsning bilder kan gis av enheten fra de vinkler som måtte ønskes. 4-5 megapixler. Bare spør =)

-Stigma

Endret av Stigma
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...