ccalz Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 hei jeg har MSI K8N Platinum SLi og har skaffet meg en T Balancer (vifte kontroller) ,for at jeg skal få konfigurert den må jeg bruke usb kabel ,den skal jeg koble internt. Med vifte kontrolleren har jeg et ark som det står: Black Cable - GND Red Cable - P+ Yellow Cable - P- White Cable - +5v hovedkortet har noe som heter JUSB1,2,3 Grønn - VCC Blå med hvit stripe - D4- Rød med hvit stripe - D4+ Svart - GND Gult - står ikke hva den er spørsmålet er da,hvor skal jeg sette den røde,gule og hvite kabelen på hovedkortet?.
ZanZel Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vel for å ta en sjanse i halvsøvne her.. vil jeg tippe: Black Cable - GND // Svart - GND Red Cable - P+ // Rød med hvit stripe - D4+ Yellow Cable - P- // Blå med hvit stripe - D4- White Cable - +5v // Grønn - VCC --ingen kobling-- // Gult - står ikke hva den er
torkelma Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 hei jeg har MSI K8N Platinum SLi og har skaffet meg en T Balancer (vifte kontroller) ,for at jeg skal få konfigurert den må jeg bruke usb kabel ,den skal jeg koble internt. Med vifte kontrolleren har jeg et ark som det står: Black Cable - GND Red Cable - P+ Yellow Cable - P- White Cable - +5v hovedkortet har noe som heter JUSB1,2,3 Grønn - VCC Blå med hvit stripe - D4- Rød med hvit stripe - D4+ Svart - GND Gult - står ikke hva den er spørsmålet er da,hvor skal jeg sette den røde,gule og hvite kabelen på hovedkortet?. 5240091[/snapback] Tror ikke du ødelegger noe hvis du kobler speilvendt. Prøv deg frem.
Behydro Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 så lenge at windows finner ny hardware så er det rett. Det jeg tror som er problemet ditt er driver realtert. Er litt makk med ACP og API driverene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå