gaatil Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har en ekstern disk hvor jeg har en del mp3-filer. Jeg skal nå slette alt, og har fått hjelp herfra med rd/s. Det fjernet mesteparten, men jeg har en del restfiler og undermapper liggende, hvor jeg får en av to feilmeldinger, og jeg får rett og slett ikke slettet filene. data error (cyclic redundancy check) eller the directory is not empty Noen tips?
nordemoniac Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har en ekstern disk hvor jeg har en del mp3-filer. Jeg skal nå slette alt, og har fått hjelp herfra med rd/s. Det fjernet mesteparten, men jeg har en del restfiler og undermapper liggende, hvor jeg får en av to feilmeldinger, og jeg får rett og slett ikke slettet filene. data error (cyclic redundancy check) eller the directory is not empty Noen tips? 5238472[/snapback] Prøv med dette. Legg det i den samme mappen som den filen/mappen du vil ha slettet ligger, også går du innpå ledetekst, skriver "dellater <filnavn>" og trykker enter.. Start windows på nytt, og det skal være borte=)
gaatil Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Gelenialt. Men det er snakk om over 1000 filer, finnes det et luretriks for å slette hovedmappen?
nordemoniac Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hmm... Er dessverre litt usikker=/ Går det ikke an å skrive inn mappenavnet med Dellater?
gaatil Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Hmm... Er dessverre litt usikker=/ Går det ikke an å skrive inn mappenavnet med Dellater? 5259411[/snapback] Beklager sent svar, har vært ute av drift. Kun filer, ikke mapper, dessverre.
Teds Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg bruker et program som sletter filer/mapper uansett. Vet ikke om du kan bruke det, men det er i alle fall et forsøk. MoveOnBoot Lykke til! EDIT: Skrivefeil Endret 13. desember 2005 av Teds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå