2rst1 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Lurer på om noen spiller på www.erbros.net Det kan kanskje bli like stort som Norwegian Mafia om noen år Jeg begynte å spille det for en stund siden... og jeg lurer på om det er noen her som spiller det. Og for dere som ikke har prøvd det, må bare prøve det Endret 2. desember 2005 av 2rst1
Cheese_king Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hei, jeg har aldri hørt om det, men har tankt å prøve:P men syns det var litt dårli forklart og manualen var jo bare om hvordan du regga deg ikke noe om hvardan spillet var....kan ikke du forklare litt, er det likt mafia?
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tittelen sier lite, og det du skrev sa meg enda mindre. Iogmed at jeg ikke vet hva Norwegian Mafia er, så vil jeg gjerne har en rask definisjon/oppsummering på det. Takk.
2rst1 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Det er om å gjøre å bli den beste skytteren blandt spillerene... Du kan lage ditt eget lag eller bli med i et annet. Max spillere på et lag er 5...Om du blir høyest level vinner du runden. en runde = ca 1 måned(det blir ofte avstemning om når en runde slutter). Du trenger penger i spillet, så da kan du kjøpe ansatte til bordellet ditt, du kan stjele penger fra andre om du tar høyere skade enn dem når du angriper dem F.eks : Spiller1 skyter 3 skudd på Spiller2 og gjør 324 skade og Spiller2 har 3481 liv igjen. Spiller2 skyter 3 skudd på Spiller1 og tar 311 skade og Spiller1 har 4923 liv igjen. Spiller1 tok 827 kroner og fikk 1500 xp. Spiller2 fikk 700 xp (Når du får mye xp, går du opp i level.. Den høyeste levelen noen har kommet til, ble satt i beta 7 av Zerd som vant runden. Level 31) Du trenger penger for å bli en god skytter. Du kan sette mye av pengene dine inn i banken, da kan ikke folk stjele dem. Du kan også flytte til 5 forskjellige plasser der det kanskje er andre spillere. For å bli en god skytter må du: kjøpe mye forsvar(da blir det vanskeligere for folk å ta mer skade enn deg, og stjele penger) Kjøpe nye våpen(du kan modifisere våpenene dine om du er våpen-ekspert, da tar våpenene dine mer skade og du kan sende dem til folk på laget ditt) Oppgradere kuler/ammo(Da tar du mer % skade når du angriper og blir angrepet) Trene Våpentrening(Du må trene våpentrening for å bruke nye våpen. det koster krefter som er en viktig del av spillet når man angriper også) Når du dør, kan en person resse deg fra døden, men det koster penger. Om du har mye penger i laget ditt sin konto, kan laget resse deg. Det er et kult spill.. og du bruker nettleseren din til å spille spillet Jeg har kommet på 2. plass i Beta 6... da var jeg nær, men Zerd vant og var 1 level forran meg SilentXeno fra XenoArmy har vunnet 4 runder på rad. Men de to siste rundene har blitt vunnet av Zerd som også er fra XenoArmy. Jeg er fra XenoArmy også ... Denne runden(beta 8) begynte i dag klokken 12:00 og er nettopp kommet i gang.
Elyas Machera Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det virka litt amatørmessig, ellers må jeg si meg enig med Icy-Tower-spilleren av lav klasse, Sem
2rst1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Spillet er jo bra Det er ikke så stort enda, men det kan bli stort om 1 år eller 2 kanskje og da er det litt kult å ha vært med fra da det bare var ca 70-80 spillere.. og kanskje om noen år er det 4000-5000
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Noen som spiller outwar? Noen som spiller cs-manager? Noen som spiller esport-manager (det gjør kke jeg)? Jeg føler at jeg skal være litt forsiktig med slikt, siden jeg selv har blitt bannet for å poste en outwar-link som gjorde at jeg vokste 1 exp.
Earendil Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Krysspost. Slutt å reklamere for spelet, 2rst1.
2rst1 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg lurte jo på om det var noen her som spillte spillet... For da kunne jeg diskutrere her med dem fra de forskjellige lagene... og om nye ting som kanskje burde bli fikset sånn at jeg kunne rapportere feil til han som lager spillet... sorry....
Cheese_king Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 2rst1 har jo et poeng der... litt off topic norwegianmafia begjynner på fregad igjenn
royale Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Når du ikke legger en direkte link i første post gidd jeg ikke å sjekke det ut, sry,
royale Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) dobbel post 4 teh win.. Endret 5. desember 2005 av ctv
The Norwegian Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Tittelen sier lite, og det du skrev sa meg enda mindre.Iogmed at jeg ikke vet hva Norwegian Mafia er, så vil jeg gjerne har en rask definisjon/oppsummering på det. Takk. 5237964[/snapback] Det at du ikke skjønner det betyr ikke at alle andre heller ikke gjør det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå