Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Handlet fra PorrAudio.com?

au2vern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med PorrAudio.com? De har gode priser og kundeservice, og holder til i Akershus.. Hadde tenkt til å kjøpe en pakke med høytallere forsterker og sub av disse, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke hente det, de ville sende.. Synes dette virker misstenktsomt, så derfor jeg lurer på om noen andre har erfaringer fra disse..

MVh Christian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om disse før... Og syns ikke firmaet virka altfor seriøst for å si det sånn. Men får du varene og de funker greit så er vel alt i orden. Prisene virka ikke så aller verst egentlig. Og Audiobahn er rimelig overprisa spør du meg.

Skrevet

Jeg vil si meg helt enig i at prisene på Audiobahn er for dyre,men her har vi et selskap som prøver å få gjort noe med dette. jeg har selv kjøpt en pakke fra dem. basser, forsterker og cd-spiller. fikk et godt tilbud og slo til. jeg spurte også om jeg kunne hente men fikk en god forklaring og respekterer at de ikke ønsker å ha folk på døren hjemme hos seg. så det endte med at de sendte og varene kom fram som avtalt. betalte jo ikke noe på forskudd.

det de kom med av argumenter var at:

de ikke ønsket cash, men penger på konto

de er et internett selskap, dvs at varene blir sendt

de ønsket ikke å ha folk hjem på døren.

jeg var også litt usikker siden ikke så mange hadde hørt om dem, men det var en ganske logisk forklaring: de er et nystartet firma. det tar tid å bli lagt merke til.

men som en avsluttning så vil jeg si at jeg var fornøyd med dem og har faktisk inne en bestilling til fra dem nå.

Mvh Johan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...