alvejenta Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hva er wgatray.exe? 5231886[/snapback] Jeg har prøvd å søke etter wgatray.exe på forskjellige søkemotorer men har ikke funnet noe. Noe må det jo være. Det er sikkert noen som vet.
underground Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg finner heller ikke noe på wgatray.exe hverken ved å søke på google, altavista eller Processlibrary.com. Fant ikke noe ved å bare søke på wga.exe, men fant dette da jeg søkte på tray.exe Process File: tray.exe Process Name: Paragon CD-ROM Emulator Description: tray.exe is a process which belongs to the Paragon CD-ROM Emulator. This program is non-essential process to the running of the system, but should not be terminated unless suspected to be causing problems. Note: tray.exe also is a process belonging to a homepage hi-jacker application. It will replace your default homepage with an adult website. This process should be removed to ensure your personal privacy. This program is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process Endret 30. november 2005 av underground
zjulik Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kanskje det er noe nytt i forbindelse med Windows Genuine Advantage? WGA...
underground Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kanskje det er noe nytt i forbindelse med Windows Genuine Advantage? WGA... 5232855[/snapback] Har den ikke selv, men det er nok ikke umulig at det er det nei. For da jeg søkte på WGA.exe på google så fikk jeg opp endel sånn forumposter der folk snakka om at den hadde blitt cracka osv.
Tåkelys Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kanskje det er noe nytt i forbindelse med Windows Genuine Advantage? WGA... 5232855[/snapback] Er akkurat det det er Og de som ikke har en gyldig lisens, får en advarsel i oppstart av windows.
xanonymx Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Jeg hadde faktisk en windows update, det var etter det var instalert det kom opp. Tror ikke det er noe farlig. Men jeg synes det var rart at man ikke finner noe når man søker på google eller andre søkemotorer etter det programmet. Hva er det den gjør da, er det kun å gi advarsel til de som ikke har gyldig lisens?
Jubelsau Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hva er det den gjør da, er det kun å gi advarsel til de som ikke har gyldig lisens? 5238295[/snapback] Ja. Du kan fjerne det via legg til/fjern programmer. Bare trykk fjern på Windows Genuine Advantage Notification, eller noe sånt. Husker ikke helt.
zjulik Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 jeg synes det var rart at man ikke finner noe når man søker på google eller andre søkemotorer etter det programmet. Helt enig, men det er sannsynligvis fordi det er kliss nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå