Gå til innhold

Hva er wgatray.exe

xanonymx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er wgatray.exe?

5231886[/snapback]

Jeg har prøvd å søke etter wgatray.exe på forskjellige søkemotorer men har ikke funnet noe. Noe må det jo være.

Det er sikkert noen som vet.

:hmm::hmm:

Skrevet (endret)

Jeg finner heller ikke noe på wgatray.exe hverken ved å søke på google, altavista eller Processlibrary.com. Fant ikke noe ved å bare søke på wga.exe, men fant dette da jeg søkte på tray.exe

Process File: tray.exe

Process Name: Paragon CD-ROM Emulator

Description: tray.exe is a process which belongs to the Paragon CD-ROM Emulator. This program is non-essential process to the running of the system, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.

Note: tray.exe also is a process belonging to a homepage hi-jacker application. It will replace your default homepage with an adult website. This process should be removed to ensure your personal privacy. This program is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process

Endret av underground
Skrevet
Kanskje det er noe nytt i forbindelse med Windows Genuine Advantage? WGA...

5232855[/snapback]

Har den ikke selv, men det er nok ikke umulig at det er det nei. For da jeg søkte på WGA.exe på google så fikk jeg opp endel sånn forumposter der folk snakka om at den hadde blitt cracka osv.

Skrevet
Kanskje det er noe nytt i forbindelse med Windows Genuine Advantage? WGA...

5232855[/snapback]

Er akkurat det det er :hmm:

Og de som ikke har en gyldig lisens, får en advarsel i oppstart av windows.

Skrevet

Jeg hadde faktisk en windows update, det var etter det var instalert det kom opp. Tror ikke det er noe farlig. Men jeg synes det var rart at man ikke finner noe når man søker på google eller andre søkemotorer etter det programmet.

Hva er det den gjør da, er det kun å gi advarsel til de som ikke har gyldig lisens?

Skrevet
Hva er det den gjør da, er det kun å gi advarsel til de som ikke har gyldig lisens?

5238295[/snapback]

Ja. Du kan fjerne det via legg til/fjern programmer.

Bare trykk fjern på Windows Genuine Advantage Notification, eller noe sånt. Husker ikke helt.

Skrevet
jeg synes det var rart at man ikke finner noe når man søker på google eller andre søkemotorer etter det programmet.

Helt enig, men det er sannsynligvis fordi det er kliss nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...