Articfare Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg trenger hjelp på OFP (Operation FLashpoint). Den kompliserte oppdrag editoren er både bra og dårlig. Det som er bra er at man kan gjøre flere tusen ting for å lage bra oppdrag, men de som ikke vet hvordan man f.eks gjør at et bål skal brenne får noen problemer. Dette har gjort at mange "kule" oppdrag har tatt kvelden. Har laget mange Urban Fight (tror det er det det heter, eller city fight da), men fordi jeg ikke vet ossen jeg får gjort at f.eks en black hawk kommer på min ordre så har disse blitt dårlige . Kan noen hjelpe meg? Gi meg flere tips eller sider der jeg kan bruke denne "programerings" måten. Endret 27. november 2005 av Articfare
Smooth Ceiling Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det er altfor mye å begynne å beskrive slikt her, dessuten er det en evighet siden jeg holdt på med OFP 1985, så jeg gir deg en link til det offisielle forumet (mission editing delen): Link til forumet her. Det er over 8.000 topics der, så det bør vel holde en liten stund.. Det er mye å sette seg inn i, men om du gidder å lese en god del kan du bli dyktig på å lage realistiske missions. Herlig å se at det fremdeles finnes folk som nettopp har oppdaget et av de beste krigsspillene noensinne.
Articfare Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Det er altfor mye å begynne å beskrive slikt her, dessuten er det en evighet siden jeg holdt på med OFP 1985, så jeg gir deg en link til det offisielle forumet (mission editing delen): Link til forumet her. Det er over 8.000 topics der, så det bør vel holde en liten stund.. Det er mye å sette seg inn i, men om du gidder å lese en god del kan du bli dyktig på å lage realistiske missions. Herlig å se at det fremdeles finnes folk som nettopp har oppdaget et av de beste krigsspillene noensinne. 5217383[/snapback] Takk for hjelpen . Får laget bedre oppdrag nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå