Gå til innhold

Bærbar + NFS MW = ikke sant!


SiRious

Anbefalte innlegg

jeg har nettop innstaler Need for speed Most wanted på min stakkars compaq presario M2000

 

og det starter spillet, følgende skjer.. ingening kommer opp, verken lyd eller bilde.. og etter 3-5sek lukkes det..

 

MERK, spillet i seg selv hr ikke begynt enda, verekn intro eller noe, bare den svarte delen førr alt starter opp.. og 2-5 sec etter det.. legges det ned v PC`en..

 

specs er

AMD Sempron 2800+

ATI Radeon Xpress 200M 128MB (400/850 tror jeg)

512MB PC2700

1 40GB HD

deamon tools 4.00 med Sd4hide

Hydravision drivere nettopp lastet ned.. husker ikke versjonnr..

 

noen forslag til hva som kan skape problemet?

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fungerer ikke å starte spillet med Deamon Tools 3.47. Som du kanskje vet ble Deamon Tools v4.0 sluppet for ikke så altfor lenge siden, og du må bruke v4 for at det skal virke. Ikke glem å bruk sd4hider.exe

5214197[/snapback]

 

thx.. skal prøve det.. :) var klar over at v4 var kommen. har bar eikke orket å prøvd det enda..

Lenke til kommentar
vel, det hjalp ike å oppdatere deamon tools

5214265[/snapback]

 

Sjekk om demoen virker da. last ned fra www.gamershell.no tar 15min :) så ser du om spillet virker på maskinen. hvis det gjør det og du syntes spillet er bra, så KJØP det.

kjøper man ikke spill så kommer det ikke nye heller.

Lenke til kommentar

Ikke døm folk på forhånd takk, hva vet dere om han har kjøpt spillet og laget iso for å slippe alt styret med cdrom/dvdrom?

 

I daemontool,

Har du høyreklikket -> emulation -> all options on?

 

Vet ikke hvor godt det skjermkortet takler det spillet, det er jo ganske svakt..

 

og btw til alle utenom makos, det heter Daemon tools.. bare for og pirke litt ;)

Endret av _Prime_
Lenke til kommentar

vel, jeg kan inrømme at skjemkortet ikk er det beste nei. men regener med at det skal gå uanz.. med tanek på at nfs MW kjøres på enda dårligere skjermkort..

har spillt NFSU2 på den uten problemer.. seff med middels grafikk og 800x640 men det gikk utn problemer

har prøvd å kjre den i 2000 gikk ikke.. :(

Lenke til kommentar
vel, jeg kan inrømme at skjemkortet ikk er det beste nei. men regener med at det skal gå uanz.. med tanek på at nfs MW kjøres på enda dårligere skjermkort..

har spillt NFSU2 på den uten problemer.. seff med middels grafikk og 800x640 men det gikk utn problemer

har prøvd å kjre den i 2000 gikk ikke.. :(

5214614[/snapback]

 

Hm ok, nei om du fikk spilt nfsu2 på den så bør du vel i det minste få startet opp dette ;) Regner med du har nyeste directX og slikt?

Lenke til kommentar

Skal mye til for at du greier å kjøre det spillet på en laptop med onboard skjermkort. Men som et første steg kan du prøve å slette de nye driverne og heller legge inn de som fulgte med pcen. Er ikke alltid ATI sine offisielle fungerer, da laptop produsentene ofte selv har tilpasset driverne til den enkelte maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...