sjefslappen Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Noen som har testet dette og som har erfaringer. Har PC-en på et soverom og vil gjerne kunne spille musikk i stua uten irriterende kabler. Sjefslappen
Morten K Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette. Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ.
sjefslappen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette.Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ. 5214157[/snapback] Glemte å nevne det, men alternativ 2 er nok det mest aktuelle. Har du erfaring med noen av disse. Hvor mye dårligere blir lydkvaliteten/bildekvaliteten f.eks? Sjefslappen
Morten K Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette.Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ. 5214157[/snapback] Glemte å nevne det, men alternativ 2 er nok det mest aktuelle. Har du erfaring med noen av disse. Hvor mye dårligere blir lydkvaliteten/bildekvaliteten f.eks? Sjefslappen 5214227[/snapback] Jeg har ingen erfaring med slike produkter selv. Du finner noen tester her. Edit:Et annet alternativ kan være en dvd-opptaker. Du kan ikke koble den trådløst til pc'en,men du kan flytte musikken fra pc'en til hardisken på dvd-opptakeren. Endret 27. november 2005 av Morten K
pelle.c Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 uten irriterende kabler. 5214066[/snapback] legg de i veggen:) dlinken er sikkert grei, den. hw har forresten en test av den her
sjefslappen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 uten irriterende kabler. 5214066[/snapback] legg de i veggen:) dlinken er sikkert grei, den. hw har forresten en test av den her 5218913[/snapback] Hadde enda alt vært lettvegger så
diskvask Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 De her skal være blant de grommeste; Squeezebox, Soundbridge. Men man må svjv importere de selv. Evt. et rimeligere alternativ, Terratec Noxon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå