jamjam Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg har en 12v vinsj med ledning-fjernkontroll (biltema). Planen er å få til trådløs fjerkontroll av vinsjen. Greit å ikke ha ledningen for fjernkontrollen å ta hensyn til når jeg bruker vinsjen. Hvilke deler trenger jeg og hvor kan jeg evt. få kjøpt dem?
wazzza Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) Hvilken produsent av vinsjen har du? milemarker har fjernkontroll til sine vinsjer. Kanskje du kan bruke en sånn en. milemarker.com Hvordan bil har du? Kjører du offroad? Edit. Du kan jo sette deg opp en fast bryter inne i bilen..... Endret 28. november 2005 av wazzza
jamjam Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Takk for gode tips! Dette er i de baner jeg tenker, ja. En enkel fjerkontroll og mottaker med et rele som evt. styrer en magnetbryter som igjen slutter kretsen for vinsjmotoren. Vinsjen er merket "Biltema". Selges disse fjernkontrollene i Norge? Vinsjen har jeg tengt å koble på et 12v anlegg i et naust uten innlagt strøm for å dra båt.
jamjam Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Noen som forhandler disse eller tilsvarende i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå