Iyon Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Heisann Har tatt noen bilder med min elskverdige w800i, da jeg koblet mobilen til laptopen for å kopiere inn bildene, er plutselig kamera-bildekatalogen tom. Med én gang jeg kobler mobilen fra laptopen får jeg opp bildene der inne. Noen som vet hva jeg evt. gjør feil? Bruker SE-programvaren til å browse katalogene på minnekortet... Det kan nevnes at bildene kommer opp når jeg plukker ut minnekortet og setter det inn i kortleseren på printeren min... Takk for all hjelp!
gozzer Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg har hatt en del problemer med overføring av musikk i allefall. w800i funker fint som telefon, men det stopper liksom der for min del... Ikke så mye kontruktivt å komme med, egentlig :-)
AndyMcnebb Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 1. Slå på pc'en, og kobl til telefonen. 2. I windowsXP velg Start - Min datamaskin 3. Der vil du se en partisjon som heter flyttbar disk (sammen med cd\dvd ol.) ,som er minnekortet ditt . 4. Gå inn på denne, og inn i mappa DCIM. Her finner du bildene du har tatt med kameraet så fremt du har valgt at bildene du tar med telefonen skal lagres på minnekortet, og ikke i telefon-minnet. 5. Bruk dra og slipp metoden, kopier, lim inn osv slik du gjør til vanlig med windows for å kopiere, slette, eller flytte på bildefilene dine. Obs! Når man legger til filer i telefonen eller minnekortet, ser du ikke filene i filbehandler på telefonen før etter at du har koblet fra usb kabelen på telefonen. Men det gjør jo ingen ting siden det er i windows på pc'en du gjør jobben, og der ser du jo alt til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå