Gå til innhold

Lite problem, må ha svar fort. Canon rebel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har jo faktisk ikke peiling selv heller, så da vi jeg være litt stygg og si at du faktisk fortjener å bli lurt.

5204524[/snapback]

Så du mener det er fritt frem å svindle folk, siden det strengt tatt bare er folk som ikke vet bedre som blir lurt? :roll:

 

Selv holder jeg med Afseth her.

Og hvis noen allerede har gjort et "godt kjøp" vil ikke jeg fortelle dem noe annet, så lenge de er fornøyd selv.. :whistle:

Lenke til kommentar
Så du mener det er fritt frem å svindle folk, siden det strengt tatt bare er folk som ikke vet bedre som blir lurt?  :roll:

 

Nei, jeg mener ikke det. Var kanskje litt krass, denne tråden irriterte meg bare så vanvittig. Trådstarter (som jeg mistenker er rundt 14 år gammel utifra måten han skriver på) burde kanskje fått seg en lærepenge av dette.

 

Moral: Gjør research først, kjøp etterpå. Ikke kjøp noe og deretter sjekk om det var et godt eller dårlig kjøp.

 

Men jeg tror ikke trådstarter har fått seg noen lærepenge, han fraskriver seg alt ansvar med denne kommentaren:

vet.. ikke min skyld pappa er litt dum  :p

 

Just for the record, jeg hater svindlere og ønsker dem dit peppern gror. Men hvis folk hadde sjekket litt på forhånd ville svindlere hatt en langt vanskeligere "jobb".

Lenke til kommentar

Det hadde vært litt moro å høre hva som ble enden på visa her. Ble det et kamera, eller ikke?

 

Det som virket mest skremmende på meg var at Drdreas fikk høre i telefonen at faren hadde kjøpt 5D mens det tidligere var snakk om både digital rebel og rebel xt. Høres ut som en selger med lettere panikk når noen med tilsynelatende litt oversikt snakker i telefonen. Kan tyde på en svindel.

 

Men NB: Det finnes butikker i utlandet som er redelige, ikke alle blir lurt.

 

Og please good folks, ikke hets Drdreas for ikke å ha peiling. Han hadde faktisk peiling nok til å finne frem til dette forumet, opprette bruker, stille spørsmål til arrogante forståsegpåere med risiko for slakt. Er det slik vi tar i mot nye gjester her? :no:

Drdreas var i sin situsjon veldig oppegående, med faren på telefonen i butikken klar til å slå til på en tilsynelatende god handel. Han fant frem til rett sted, og fikk i starten også gode svar. Det være lov å stille her med lite forhåndskunnskap uten å bli slaktet. Jeez!

Endret av RamsPhoto
Lenke til kommentar
Så du mener det er fritt frem å svindle folk, siden det strengt tatt bare er folk som ikke vet bedre som blir lurt?  :roll:

Nei men de er på handletur der Normenn ber om det!

 

Nei, jeg mener ikke det. Var kanskje litt krass, denne tråden irriterte meg bare så vanvittig. Trådstarter (som jeg mistenker er rundt 14 år gammel utifra måten han skriver på) burde kanskje fått seg en lærepenge av dette.

Støtter deg på det, Ja så absolutt er lærepenge på sin plass!

Men jeg tror ikke trådstarter har fått seg noen lærepenge, han fraskriver seg alt ansvar med denne kommentaren:
vet.. ikke min skyld pappa er litt dum  :p

 

Ganske så vanlig for mange i dag,desverre!

 

En skremmende utvikling som vi bør stoppe.

 

:) Per

Endret av perah
Lenke til kommentar
Så du mener det er fritt frem å svindle folk, siden det strengt tatt bare er folk som ikke vet bedre som blir lurt?  :roll:

Nei men de er på handletur der Normenn ber om det!

5208022[/snapback]

Så det er bare på handletur folk fortjener å bli lurt. Så flott da! Er det noe bestemmelser på retning, eller lengde på turen, eller er det en generell "du var på handletur, din dust..." ? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...