Aerodeck Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Denne meldingen får jeg i Azureus. Da lukker Azureus seg ned og stopper da selvsagt all nedlasting. Er det noen som vet hvorfor og evt hvordan dette kan rettes opp ? Kan det ha noe med hvilken port jeg har oppe ? Skal forsøke med en annen port i ettermiddag.
smetho Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Får du ikke en skikkelig feilmelding? Den der sa null og niks, bare at noe var galt. Vanskelig for oss å gjette Burde kanskje ligget i programvare-forumet denne, men dersom du får frem en mer detaljert feilmelding så kan vi kanskje finne utav problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå