Kaste Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 HEI. jeg hadde en norsk prøve for litt siden.... denne prøven skrev jeg i microsoft word 2002 versjon og det gikk små dårlig. virker som ordene forsvant ut av dokumentet. plutselig manglet det ord som, en og masse andre ord som skulle få stilen til å bli bra. jeg er 100 prosent sikker på at jeg skrev disse ordne og nå er jeg lei. for dette er femte gang. kan noen hjelpe meg med et nytt skrive prog. som kan kjøpes/lastes ned?
tg90nor Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 HEI. jeg hadde en norsk prøve for litt siden.... denne prøven skrev jeg i microsoft word 2002 versjon og det gikk små dårlig. virker som ordene forsvant ut av dokumentet. plutselig manglet det ord som, en og masse andre ord som skulle få stilen til å bli bra.jeg er 100 prosent sikker på at jeg skrev disse ordne og nå er jeg lei. for dette er femte gang. kan noen hjelpe meg med et nytt skrive prog. som kan kjøpes/lastes ned? 5190344[/snapback] Et gratis alternativ er OpenOffice.org, som nå er ute i ny versjon. Kan lastes ned på norsk her.
PerB Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hvis du har problemer med Word slik at ord m.m. forsvinner, hjelper det neppe med OpenOffice. Hvis jeg mangler ord i et Word-dokument er det normalt alltid jeg som har skylden.
Harald Staff Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Verden er full av gode tekstbehandlere. Du begrenses noe hvis du må ha brukergrensesnittet på norsk, og ganske mye hvis du også må ha norsk stavekontroll / ordbok. Jeg er glad i den som het StarWriter, det er vel faren til tekstbehandleren i OpenOffice. Og så har de fleste Works-pakker en helt fin tekstbehandler (se nå bort fra at MS Works også inneholder en fullversjon av Word). Og så finner du mye fint med Google: http://www.google.com/search?hl=en&q=free+...G=Google+Search du får bare prøve til du finner noe du liker. Beste hilsen Harald
Kaste Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 tusen takk for svar. star writer er ganske grei. samme med open office får lete litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå