wonnim Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Som emnet sier, så lurer jeg på hva som skjer når jeg slutter å betale? Har hørt at chars blir slettet etter en tid, stemmer dette? Hvis det stemmer, hva kan jeg gjøre for å stoppe betalingen, men samtidig beholde chars? Takker for svar!
Ztk Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 de blir slettet etter 6 måneder etter du sluttet å betale sist tror jeg. Vis det er feil, vet jeg at det er LANG tid etter du har sluttet å betale før det blir slettet.
Sigga Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kontoen din blir fryst. Hvis du ikke spiller på 6 måneder, slettes alle charene dine. Egentlig ikke så farlig, siden det er stor sjanse for å få dem igjen hvis du husker race/class/name osv.
DezTruckTor Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Et lite minus er at når du gjennoppretter characteren din, begynner den uten gear... Det er vel kanskje mulig å fikse, om du grier å lagre hvilket gear og items du har.
Amon Amarth Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Du får tilbake charakteren akkurat slik dem slettet den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå