Edstro Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hei. Eg letter etter et programm som vise gradene ute som eg kan ha på pcen. Det kan godt også vise hvordan selve være er ute. Hvis eg feks. velger stavanger. Så kommer der opp grader,vind osv.. Finnes der noe programm for dette? Koster det penger eller finnes der en freeware? Kan noen linke til noe freeware hvis det finnes. Hjelp
p@ge Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 weatherpulse ( freeware ): http://www.tropicdesigns.net/ lykke til
Edstro Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Kjempe kult. Har stilt inn det meste nå. Men eg får ikke til og endre det fra Fahrenheit til Celsius. Hvor endrer eg på dette?
p@ge Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kjempe kult. Har stilt inn det meste nå. Men eg får ikke til og endre det fra Fahrenheit til Celsius. Hvor endrer eg på dette? 5185883[/snapback] går inn på weatherpulse settings, kryss av for: Use Metric Measurements ( ex. Centigrade ) lykke til
mjskovly Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Desktop Sidebar er et genialt program med Vær, Maskinvareytelse-måler, klokke, Messenger, og mye mer kan lastes ned gratis fra www.desktopsidebar.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå