medlem-82104 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hei! Jeg har problemer med å starte CS:S, HL2 og de spillene som går på Steam! Fordi når jeg starter Steam så pleier det lille Steam iconet komme nederst i høyre hjørnet... men det gjør det ikke nå! Ingen av spillene vil starte heller! Men hvis jeg går på task manager, og processes, så står det at Steam prøver å kjøre! Noen som kan hjelpe? FORT Mvh Andak
-Raistlin- Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 reinstaller. dette er noe som skjer på steam hele tida og jeg reinstallerte 5 ganger på EN dag...
medlem-82104 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 reinstaller.dette er noe som skjer på steam hele tida og jeg reinstallerte 5 ganger på EN dag... 5178004[/snapback] Bare steam eller både HL2 og CS:S også?
galaxee Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 prøv å slett "ClientRegistry.blob" først! om du reinstallerer, ta baup av "Game cache File" filene først og sjekk om det er steam som lager tull .. så slipper du å laste ned alt på nytt bare flytt hele "SteamApps" mappa til en annen plass på disken , så ser du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå