Ikke det? Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Har lasta ned noen mods fra thegtaplace.com til vice city. Men, når jeg skal bytte ut filene med IMG Tool så står det at at den nye filen er for stor til å byttes ut... Jeg prøvde å slette fila, og legge til den nye. Men da vil ikke spillet starte lenger. Hva er feil?
Dunno1987 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 når du sletter og legger til nye filer med imgtool, må du bygge opp arkivet på nytt.  Commands - Rebuild Archive  Husk å ha minst 1,5 GB ledig plass på harddisken, ellers går det ikke. Og, det tar en stund.
Ikke det? Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 Ja, det har jeg gjort.. Men det vil fortsatt ikke starte!
Dunno1987 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 håper du tok backup....  bytt ut den modda filen med originalen og legg inn mod på nytt (regner med det er biler eller skins det er snakk om...)   Det som antagligvis har skjedd da er at du har lagt inn en skin som ikke har fungert av ulike grunner, og den skinnen trengs i det du starter. Er i hvert fall min beste teori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå