FaBiCon Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 hei! Nvidia 6800le har en veldi bråkete vifte SÅ da lurte jeg på hva jeg burde satse på nå som jeg skal kjøpe en ny. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306460&s=sc Jeg vil at den skal kjøle litt bedere en orginal vifta men lage mye mindere lyd. jeg har vannkjøling og lurte på om det finnes noen vannblokker som ligger rundt samma pris. Takker for svar !
MetaBaron Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Den Zalman'en du har linka til gir jeg definitivt 2 tomler opp. Har den samme selv på et 6800GT PCIe @ Ultra, og bekker akkurat 70 på load. På originalkjøleren var jeg helt oppe i 85 uten klokking. Du kan og kjøre vifta på 5v, og selv da vil den være mye bedre enn stock-kjøleren, samt at du så å si ikke hører den.
Økonom Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja, den kjøleren der skulle klare jobben fint, den er stille, og på et 6800LE vil du nok få ganske bra temperaturer med den også (stock kjøleren på 6800LE er jo betydelig svakere enn de GT og Ultra har). Gå for den, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå