Gå til innhold

hvilken cpu vifte??


Nils 8500

Anbefalte innlegg

Dett er er pc'n

Asus A7V266-E RAID socket-A

AMD Athlon XP 1800 (1.53GHz)

Western Digital Caviar 7200 RPM 80 GB

Ati Raedeon 8500

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv DX-01SL-D

 

Jeg klarer ikke å finne cpu vifte til dette hovedkortet som passer sammen med prosessoren !!

Kan dere hjelpe meg?

skal ha god kjøleeffekt og ikke så veldig mye støy

helst ikke mer enn ca 700nok.. helst med rheostart!

 

en ting til: hvilke(n) kabinett hvifte® anbefaler dere meg til denne maskinen? det skal helst ikke være så my støy, men de(n) skal også ha god kjøleeffekt!

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Salman 5000 pluss vifte og ... Den virket fint i ca 2-3 uker. Men de festene som festes til hovedkortet hadde jeg først ikke festet så VELDIG stramt, så de vibrerte løs, Deretter, festet jeg dem VELDIG godt, denne vifta tok også kvelden, og den bråker selv om alt er MEGET godt festa, vibrerer noe enormt. Hovedkortet klarer ikke alltid å forstå at det er en vifte på "fan1" og vil ikke boote opp. Vet ikke om andre har opplevd samme problemet men at en vifte ikke tåler å være i bruk mer enn i 2 uker er for svakt. Gikk over til Taisol nå, fornøyd med den. Lite støy og. Tror jeg liker bedre vifter som "clip'es" på slot'en istedet for å monteres på stativer.

 

 

(Ja, Andre vifter fungerer helt fint på "fan1" på hovedkortet, så der er det ingen problemer.)

 

[ Denne Melding var redigert av: MaxPain på 2001-12-05 08:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...