Crazymonkey Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Eg har laget noen filmer på cs, men filmen er i .dem!! Det går da ikke ann å spille av i noen "vanlige" mediaprogramm. Noen her som har erfaring med cs filmer? Hvordan gjorde dere det??
cheeplix Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 ¤ viewdemo "navnpådemo" i CS ¤ Fraps ¤ Redigering og rendering i egenvalgt program.
Crazymonkey Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Har ganske lite peiling på dette.... Så ka meina du med fraps? Og filene er nå i .dem! Vet du om et programm som tar slike filer? Det gikk greit med å opne filene i cs, men mer vet ikke jeg.
bolthorn_master_chief Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Spill av filmen slik du pleier i cs. Så laster du ned et program som heter fraps. Med det programmet kan du på en måte "lage film av skjermen". Filen legger seg der du har innstallert fraps, i .avi format ( tror jeg ). Deretter kan du redigere og slikt i et videoredigeringsprogram. Good luck!
A.J Green Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Eller du kan lese sticky. Det er ikke rakettforskning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå