Octavian Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 vel, kjøpte ny maskin for en stund siden, (ny og ny, bedre en den forige) installerte OFP GOTY på begge maskinene, oppdaterte til nyeste (1.96) slang så på Y2K3 modden (7.5 inngame, 7.2 installer) fyrte så opp MFCTI 1.16 på everon. lot AI styre det meste, tusla bare rundt selv. det jeg da merka var at mens den gamle maskinen kjørte helt glatt, var den nye i fult hakke helvete før 20 min var passert. videre er horisonten liksom "skåret av" på den nye, på den gamle forsviner den langt borti der, sånn det skal være. på andre spill fungerer det helt greit derimot. må si jeg er mildt sagt skuffet. har også problemer med at våpen modellen får en hvit farge over seg "gjenomsiktig overlay på en måte" når man ser i bestemte vinkler. noen som kan teste om dette bare gjelder meg, eller om det er flere? eventuelle løsninger? specs på den nye. amd 64 4000+ 2.4 ghz 1 gb ram, corsair value hk msi k8n neo4 XFX GF 6800 XP pro sata maxtor hdd Specs på den gamle. amd 64 3000+ 2 ghz 512 gb corsair value hk asus k8ne deluxe asus GF 4 TI4400 XP pro ide pata er det vel, sånn brei stygg kabel WD hdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå