Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan Linksys BEFSR41 forwarde porter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen sier, skal kjøpe meg ny ruter! Og vil ha en ruter som kan forewarde porter... skal kanskje sette opp en server :)

Men altså, noen som veit om Linksys BEFSR41 kan forewarde porter?

trenger raskt svar!

Mvh

Andak :cool:

Endret av Andak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, takk for tipset! Men jeg har vært inne der allerede...

Det som jeg kom til å lure på... er at det står

BEFSR41-v3-v4-v5

BEFSR41v1.40.2

BEFSR41v2

Men som du ser, det er ingen som det står bare BEFSR41 på! men det står enten "v2", "v1.40.2" å jeg lurer på om det er den samme routeren? eller er det routere som er bedre enn bare den vanlige BEFSR41?

Mvh

Andak :)

Skrevet
Det er samme type router men den blir modifisert/utviklet etterhvert og du må sammenligne den du kjøper med tilsvarende 'versjon' på portforward.

5157622[/snapback]

Så hvis jeg da forstår deg rett, så kan ikke Linksys BEFSR41 forwarde porter... men jeg må ha en nyere versjon av routeren? kan du gi meg link til et sted jeg kan kjøpe en nyere versjon av routeren?

Mvh

Skrevet
Det er samme type router men den blir modifisert/utviklet etterhvert og du må sammenligne den du kjøper med tilsvarende 'versjon' på portforward.

5157622[/snapback]

Så hvis jeg da forstår deg rett, så kan ikke Linksys BEFSR41 forwarde porter... men jeg må ha en nyere versjon av routeren? kan du gi meg link til et sted jeg kan kjøpe en nyere versjon av routeren?

Mvh

5160324[/snapback]

jeg har den routeren og kjører en ftp server på den. ingen problem å forwarde porter med den. husker ikke vilken versjon jeg har da. men kan sjekke det ut i morgen

Skrevet (endret)

Kan garantere at den kan forwarde porter. Saken er at menyer og firmware/hardware kan endres litt etter hvilken 'sub' modell du har.

Bare se på oppskriftene på portforward og følg dem.

Det primære er at du åpner aktuell port(er) fra internett mot tilsvarende port(er) på din lokale IP.

Endret av la7dfa
Skrevet

har sjekket og min router er ver. 2

kan absolutt anbefale denne routeren og linksys generelt.

Jeg har Lyse som ISP og denne routeren er den eneste jeg har hatt som har fungert. De andre kneler med en gang det blir litt heavy trafikk på linjen.

De jeg har prøvd som ikke fungerte er D-link og Belkin

Skrevet
har sjekket og min router er ver. 2

kan absolutt anbefale denne routeren og linksys generelt.

Jeg har Lyse som ISP og denne routeren er den eneste jeg har hatt som har fungert. De andre kneler med en gang det blir litt heavy trafikk på linjen.

De jeg har prøvd som ikke fungerte er D-link og Belkin

5161780[/snapback]

tusen HJERTELIG takk for info! Har du en link til hvor jeg kan få kjøpt noe lignende?

Skrevet
her har du den jeg har.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312788&cks=PRL

hvis jeg skulle kjøpt i dag ville jeg gått for en av disse

http://www.xunlock.com/index.php?cPath=44_90

husker ikke hvilken, men en av de støtter XlinkKai som brukes til moddet Xbox for online spilling.

5164676[/snapback]

Takk takk! dette var strålende :) men altså, hadde ikke tenkt til å ha noe trådløst! men den fra komplett ser strålende ut :D

Skal ha mini-LAN hjemme, så må også kjøpe en switch... takk for alle gode råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...