tottes Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Heisan Jeg bruker incredimail. harddisken min krasjet i sommer, jeg kan ennå komme inn på den hvis jeg setter den i slave. problemet mitt er hvor finner jeg mine gamle mail?Veldig viktig at jeg kan lese dem igjen. håper noen kan hjelpe raskt Mvh Tottes
morra Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker. Tror det skal funke, men andre kan gjerne komme med innvendinger Lykke til
tottes Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker. Tror det skal funke, men andre kan gjerne komme med innvendinger Lykke til 5154514[/snapback] Takker skal prøve Mvh tottes
tottes Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker. Tror det skal funke, men andre kan gjerne komme med innvendinger \ Heisan Funket ikke, finner ikke programdata som du skriver Mvh tottes
morra Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker. Tror det skal funke, men andre kan gjerne komme med innvendinger Heisan Funket ikke, finner ikke programdata som du skriver Mvh tottes 5154612[/snapback] Du bruker Windows XP, eller? Norsk eller engelsk OS? Hvis engelsk heter programdata "application data". Denne mappen er også skjult, så du kan gå på tools/verktøy > folder options/mappealternativer > under hidden files and folders/skjulte filer og mapper velger du show hidden files and folders/vis skjulte filer og mapper > trykk OK og prøv å finne den på nytt. Lykke til PS: Du bør sette innstillingene tilbake slik de var for det er veldig lett å slette systemfiler nå du viser skjulte mapper/filer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå