Gå til innhold

Hjelp med mail

tottes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Jeg bruker incredimail. harddisken min krasjet i sommer, jeg kan ennå komme inn på den hvis jeg setter den i slave. problemet mitt er hvor finner jeg mine gamle mail?Veldig viktig at jeg kan lese dem igjen. håper noen kan hjelpe raskt :cry:

Mvh

Tottes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail

Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker.

Tror det skal funke, men andre kan gjerne komme med innvendinger :)

Lykke til :thumbup:

Skrevet
Tror de skal ligge i *stasjonsbokstav*:\documents and settings\*brukernavn*\programdata\Incredimail

Om de ikke ligger der ligger de kanskje i en undermappe. Du kan ta kopi av hele denne mappa og lime inn i samme bane på en annen PC som virker.

Lykke til :thumbup:

5154514[/snapback]

Takker skal prøve

Mvh

tottes

Skrevet

\

Heisan

Funket ikke, finner ikke programdata som du skriver

Mvh tottes

Skrevet

Heisan

Funket ikke, finner ikke programdata som du skriver

Mvh tottes

5154612[/snapback]

Du bruker Windows XP, eller?

Norsk eller engelsk OS?

Hvis engelsk heter programdata "application data".

Denne mappen er også skjult, så du kan gå på tools/verktøy > folder options/mappealternativer > under hidden files and folders/skjulte filer og mapper velger du show hidden files and folders/vis skjulte filer og mapper > trykk OK og prøv å finne den på nytt.

Lykke til :)

PS: Du bør sette innstillingene tilbake slik de var for det er veldig lett å slette systemfiler nå du viser skjulte mapper/filer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...